Crteži Izabele Hren nesvakidašnje su likovno poglavlje u suvremenoj hrvatskoj umjetnosti. Iako pripadaju bogatoj tradiciji suvremenog crteža, ova je umjetnica od 2003. do danas izgradila poetiku koja je autentična jer je, prema njezinim riječima, zamišljena kao osobno putovanje kroz razne predjele psihe, njezine kompleksne umjetničke senzibilnosti, ljudske ranjivosti i snage, piše o ovoj iznimnoj stvarateljici Iva Körbler.

Olovka joj je katana

Stvarateljica je i naziv izložbe koja je postavljena u Gradskoj galeriji Zabok, a otvorenje je u petak 22. studenoga u 18 sati.

– To je svojevrsni crtački dnevnik, kojeg je započela stvarati prije petnaestak godina i kojeg još uvijek stvara, paralelno s drugim, sasvim različitim projektima, jer pronalazi neiscrpnu inspiraciju u vlastitim transformacijama kao čovjeka, žene i umjetnice. Reći će kako je olovka je njezina katana, fascinantno sredstvo koje joj omogućava da se izražava lako i s neograničenim oduševljenjem – nastvalja o autorici Iva Körbler.

Izabela Hren rođena je u Zagrebu 1979. Slikarica je, crtačica i grafičarka.
U Zagrebu je završila Srednju školu primijenjene umjetnosti i dizajna, odjel slikarstva. Diplomirala je 2003. na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, smjer slikarstvo na Nastavničkom odsjeku na Jabukovcu kod prof. Miroslava Šuteja.

Motorika pisanja i crtanje rukom

Od 2015. godine radi kao učiteljica likovne kulture u OŠ Milke Trnine u Križu. Od 2000. do danas izlagala je na dvadesetak skupnih i pet samostalnih izložbi u zemlji i inozemstvu. Članica je Hrvatskog društva likovnih umjetnika. Dobitnica je nekoliko nagrada i pohvala: tri pohvalnice ALU za uspješan rad tijekom tri akademske godine, Pohvalnice Žirija IV. studentskog međunarodnog Art Bijeanala za crteže u Skopju (2000.) te Nagrade ALU za izniman uspjeh tijekom 1999./2000. godine.

– U vremenu kada sve manje ljudi – i djece – koristi motoriku pisanja i crtanja rukom, Izabela Hren spaja ovu drevnu vještinu s idejom astrofizike, kvantne fizike i genetskog usavršavanja, za čiju aktivaciju već u sebi posjedujemo znanja, izvan laboratorija. Otuda potječe njezina duboko humanistička crta koja se zrcali u nježnim likovnim kompozicijama uspostavljene unutarnje i vanjske ravnoteže – kaže o njoj Iva Körbler.